آموزش ۲۶ هزار دانش آموزش خراسان جنوبی در مانور زلزله مدارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” آموزش ۲۶ هزار دانش آموزش خراسان جنوبی در مانور زلزله مدارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدعلی کاوسی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیست و پنجمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان در روز هشتم آذر ماه، همزمان با سراسر کشور با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا مزروعی در بیرجند برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در این مانور که در دو محور پناهگیری صحیح و خروج اضطراری برگزار شد، اعضای کانون‌های دانش آموزی استان حضور دارند.

کاوسی با بیان اینکه تمامی مانورهای مختلف مدارس جنبه تربیتی دارد، افزود: باید با آگاهی از آموزش‌های روز دنیا نسبت به ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان وارد عمل شویم.

وی تصریح کرد: ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع با رعایت جزئیات را اهداف مانور دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: بیست و پنجمین دوره از مانور زلزله هم‌زمان با سراسر کشور با همکاری سازمان دانش‌آموزی، مدیریت بحران استانداری، هلال احمر، نیروی انتظامی، فرمانداری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در مدارس استان برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا