اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به‌روزرسانی

اوسمار: برای ما مهم است که با استقلال هم امتیاز شویم

سرمربی برزیلی پرسپولیس گفت: برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم‌امتیاز شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: تمام آنهایی که یک کاری انجام می‌دهند و صدای‌شان در رسانه به گوش می‌رسد باید کاری انجام دهند. کسانی که اوضاع مالی بهتری دارند در این روزها به دیگران کمک کنند. امیدوارم بچه‌های فوتبالی با هم کمک کنند به کسانی که در سیستان و بلوچستان در سیل گرفتار شدند.

وی افزود: خیلی برایم خوشحال کننده است که در دربی شرکت می‌کنم. تمام کسانی که طرفدار فوتبال هستند فردا به این بازی نگاه می‌کنند. امیدوارم برای افرادی که در ورزشگاه و خارج از آن هستند یک بازی قشنگ باشد، یک بازی که خیلی برای قهرمانی مهم است. برای ما خیلی مهم است که با استقلال هم‌امتیاز شویم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی خیلی حساسی است و خوب تمرین کردیم تا بچه‌ها خودشان را آرام نگه دارند و خیلی راحت بازی را انجام بدهند. هم ما و هم حریف می‌دانیم که از تک تک موقعیت‌ها باید استفاده کنیم.

اوسمار در مورد اینکه برنامه بازی پرسپولیس ارائه فوتبال هجومی است، گفت: فوتبال برای تیم من در زمین انجام می‌شود. بازی هجومی و دفاعی تیم باید متعادل باشد. در بعضی از قسمت‌های بازی شاید لازم باشد که بیشتر از حمله، دفاع کنیم چون پایه تیم ما حمله کردن است. امیدواریم تا پایان فصل بازی‌ها را به این شکل ادامه دهیم.

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا