بازدید سرزده بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی از شعب بانک‌ها

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” بازدید سرزده بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی از شعب بانک‌ها ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی از تعدادی از شعب بانک‌ها بازدید کرد و نحوه خدمات رسانی کارکنان نظام بانکی به مشتریان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در راستای اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی مبنی بر حضور میدانی و موثر به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌ رسانی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، جعفر حسینی بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی از تعدادی از شعب بانک‌ها بازدید کرد.

در بازدیدهای صورت گرفته، نحوه خدمات رسانی کارکنان نظام بانکی به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با روسای شعب، بر انجام تکالیف در روزهای پایانی سال بالاخص در زمینه تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج و همچنین ودیعه مسکن تأکید شد.

همچنین با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و تجربیات سال‌های گذشته تأکید گردید دستگاه‌های خودپرداز با تأمین نقدینگی لازم جوابگوی نیاز مشتریان به پول نقد در پایان سال باشند.

علاوه بر این وضعیت کلی شعب از حیث مطالبات، میزان سپرده و … نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و تذکرات لازم در این رابطه به مسئولین شعبه داده شد.

بنابراین گزارش، بازرس کل بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی با حضور در بین مشتریان و گفت‌وگو با ایشان نحوه تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی را مورد بررسی قرار داد و مقرر گردید شعب مورد بازدید در روزهای پایانی سال با تجهیز نیرو متناسب با شلوغی شعب، زمان انجام امور مشتریان را به حداقل کاهش دهند.
 
انتهای پیام

گروه تحریریه اجتماعی

پژوهشگر مسائل اجتماعی با تمرکز بر تحولات سیاسی و نقش آن در جامعه. مقالات کوتاه و تحلیلی درباره مسائل سیاسی فعلی.
دکمه بازگشت به بالا