تاج: چهار بار مردم را خنداندیم و شاد کردیم

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” تاج: چهار بار مردم را خنداندیم و شاد کردیم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز؛ امروز مجمع عمومی سالانه فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در این مجمع، مهدی تاج نیز دقایقی به صحبت در مورد مباحث مختلف پرداخت.

به نقل از ورزش سه تاج با بیان این که فدراسیون فوتبال روابط خوبی با کشورهای مختلف دارد، ادامه داد: تنها کشوری که ما برای رفت و آمد باشگاه‌ها مشکل داشتیم، عربستان بود که این مشکل حل شد. من فکر می‌کنم ما نتایج قابل قبولی با مربی ایرانی در جام ملت‌های قطر داشتیم. در فوتبال ساحلی نتایج قابل قبولی با مربی ایرانی داشتیم. در بخش نوجوانان اوضاعمان خوب است.

رئیس فدراسیون در مورد شاد کردن دل مردم گفت: ما چهار بار همه مردم را به خوبی خنداندیم و مردم را شاد کردیم. این از مولفه‌های فوتبال است. یک بار وقتی در فوتبال نوجوانان برزیل را در جام جهانی بردیم، یک بار پس از پیروزی مقابل ولز در جام جهانی، یک بار پس از پیروزی برابر ژاپن در جام ملت‌ها و یک بار هم پس از موفقیت در جام جهانی فوتبال ساحلی. البته قهرمانی در دستان ما بود که افتاد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما در فوتبال بزرگسالان دوم آسیا هستیم و به نظرم با توجه به اختلاف ۵ امتیازی که در رنکینگ داریم،‌ دوباره قهرمان آسیا می‌شویم. ما در فوتسال ششم دنیا هستیم. ما در فوتسال بانوان قهرمان آسیا هستیم و همچنین نتایج خوبی در فوتبال بانوان در استرالیا رقم خورد. ما در بخش زیرساخت اقدامات موثری داشتیم.

او در مورد ساخت ساختمان فدراسیون گفت: ما دیروز مجوز ساخت ساختمان فدراسیون فوتبال را از اعضای مجمع گرفتیم. همین الان در حال انجام اقداماتی در زمین مدنظرمان هستیم. قرار است یک ساختمان شیک برای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال و فوتسال ساخته شود.

257 251

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا