خطا آپلود ویدئو در اینستاگرام

حداقل یک بار همه ما با مشکل آپلود عکس یا ویدیو در اینستاگرام مواجه شدیم. در چنین مواقعی، خاموش شدن اینترنت و اتصال مجدد به اینترنت راه حلی معمول است. اما در برخی موارد متوجه شدیم که مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام حتی پس از قطع اینترنت و روشن شدن آن همچنان ادامه دارد! چرا ویدیوها را در اینستاگرام پست نمی شود؟ چگونه مشکل ارسال ویدیو در اینستاگرام را حل کنیم؟ 1. کانکت شدن به اینترنت 2. استاندارد ویدئویی 3. …

نکته: برای کار مداوم و بدون مشکل در صفحه اینستاگرام خود، پیشنهاد می شود از مسائل مربوط به این زمینه آگاهی کافی داشته باشید. در این صورت با ایجاد هر گونه مشکلی می توانید صفحه خود را بازیابی کنید و به راحتی و در کمترین زمان آن را به حالت عادی برگردانید.

آپلود نشدن ویدیوها را با چند راه حل سریع رفع کنید!

قبل از هر کاری بهتر است موارد ذیل را بررسی کنید، در صورتی که مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام حل نشد، راه حل های آن را در ادامه مقاله با اقتباس از سایت https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام خواهیم گفت.

  • لطفا اتصال اینترنت خود را چک کنید.
  • اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود در گوگل پلی یا اپ استور ارتقاء دهید.
  • فضای ذخیره سازی گوشی خود را بررسی کنید و برخی از اطلاعات غیر ضروری را برای ایجاد فضای اضافی حذف کنید.
  • تاریخ و زمان تماس را تنظیم کنید.
  • استفاده از ابزارهای تغییر IP

دلایل عدم ارسال ویدیو در اینستاگرام!

همانطور که گفتیم مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام سه دلیل اصلی دارد که در این بخش به بررسی و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها خواهیم پرداخت.

مشکل بارگذاری ویدیو در اینستاگرام: کانکشن ضعیف به اینترنت!

رایج‌ترین دلیلی که کاربران نمی‌توانند ویدیوهای خود را با موفقیت آپلود کنند، اتصال کند اینترنت است. قطع شدن یا اتصال کند اینترنت می تواند مانع از آپلود ایمن ویدیوی شما در صفحه شما شود. اما چگونه می توانید بر این مشکل غلبه کنید؟ راه های مختلفی برای حل مشکل کندی اتصال اینترنت وجود دارد. در زیر چند نمونه از این راه حل ها را ارائه می دهیم.

  1. مطمئن شوید که از قوی ترین اتصال اینترنتی موجود استفاده می کنید اتصال WiFi ممکن است قوی تر از اتصال داده تلفن همراه در محل زندگی شما باشد یا بالعکس برای این منظور، اگر به هر دو اتصال اینترنتی دسترسی دارید، یکی را با بالاترین سرعت و کیفیت انتخاب کنید.
  2. اتصال وای فای یا تلفن همراه خود را قطع و دوباره وصل کنید. گاهی اوقات ارتباطات با گذشت زمان ضعیف می شوند و از هم می پاشند و دوباره وصل می شوند.
  3. برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید. از برنامه خارج شوید، بعداً آن را حذف نصب کنید و دوباره آن را باز کنید. گاهی اوقات باز کردن مجدد برنامه باعث بروز رسانی برنامه و رفع مشکل شما می شود.
  4. گوشی خود را ریستارت کنید. شاید این رویکرد یکی از رایج ترین راهبردها برای حل مشکلات فنی باشد. گاهی اوقات دلیل روشن و قانع کننده ای وجود ندارد که چرا این استراتژی کار می کند، اما با این وجود کار می کند.
  5. حافظه اینستاگرام خود را پاک کنید. پاک کردن کش یا حافظه اینستاگرام کار سختی نیست، اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، مقاله پاک کردن کش اینستاگرام را بخوانید تا بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام: ویدیوی شما با استانداردهای اینستاگرام مطابقت ندارد.

یکی دیگر از عوامل کاربردی که ممکن است دلیل عدم ارسال ویدیو در اینستاگرام باشد، ویژگی های ویدیویی است که در اینستاگرام آپلود می کنید. هنگام ضبط ویدیویی که در اینستاگرام آپلود می کنید بر روی گوشی یا دستگاه دیگری یا استفاده از برنامه های ویرایش ویدیو برای ایجاد تغییرات در آن، باید توجه داشته باشید که ویدیوهای شما باید دارای ویژگی های زیر در «قابلیت ارسال در اینستاگرام» باشند:

  • کدک تصویر (Video codec: H.264 codec / MP4)
  • کدک صدا (Audio codec: AAC audio codec at 44.1 kHz mono)
  • حداکثر عرض ویدیو (Size: maximum width 1080 pixels any height)
  • فریم ریت ویدیو (Frame rate: 29.96 frames per second)
  • بیت ریت ویدیو (Video bit rate: 3,500 kbps video bit rate)
  • طول ویدیو از لحاظ زمانی (Video length: 3 to 60 seconds)
  • نسبت تصویر (Video Ratio: 16:9 to 4:5)

مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام: ویدیو یا حساب کاربری شما مسدود شده است!!

یکی دیگر از دلایل رایجی که ارسال ویدیو در اینستاگرام را برای شما دشوار می کند این است که ویدیو یا حساب کاربری شما مسدود شده است. اگر ویدیوی شما مسدود شده باشد، احتمالا هیچ اعلانی دریافت نخواهید کرد. ویدیوی شما آپلود نمی شود، اما اینستاگرام به شما نمی گوید که چرا آپلود انجام نشد! احتمالا حالا این سوال به ذهن شما خطور کند که چه نوع ویدیو هایی در اینستاگرام مسدود خواهند شد؟! پاسخ این است که هر نوع محتوایی که اینستاگرام نمی‌خواهد در پلتفرم خود ایجاد کند، مسدود می‌شود. به عنوان مثال، محتوای خشونت آمیز، محتوای مشمول قانون کپی رایت و غیره.

دلیل دیگر این است که حساب شما مسدود شده است. در این صورت متوجه خواهید شد زیرا اینستاگرام از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. اما گاهی اوقات این پیام در بین پیام های دیگر قابل مشاهده نیست. اما همه می‌دانند که اگر بلاک شده‌اید یا با محدودیتی مواجه هستید، ممکن است صفحه شما دچار مشکل محدودیت شود و این مشکل به دلایلی رخ می‌دهد. حال با ارائه مثالی به توضیح موارد ایجاد این مشکل می پردازیم:

  1. پست نمودن بیش از حد و پیوسته برای مدت طولانی می تواند شما را در معرض محدودیت اینستاگرام قرار دهد.
  2. انتشار مطالب تحت پوشش قانون کپی رایت.
  3. بارگذاری محتوای خشونت آمیز
  4. دریافت گزارش ها و ریپورت های متعدد توسط افراد مختلف.

چنانچه موارد فوق در مورد شرایط شما صدق می کند، پیشنهاد می کنیم برای رفع مشکل به مقاله تعمیر اکانت اینستاگرام رجوع کنید.

سوالات معمول

دلایل عدم اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام چیست ؟

به طور کلی، اصلی ترین و رایج ترین دلیل عدم ارسال ویدیو در اینستاگرام، مشکلات اتصال به اینترنت است. اما مواردی نیز وجود دارد که مشکل به مسائل دیگر مرتبط است. در این مطلب می توانید تمامی علل موثر برای عدم ارسال ویدئو و همچنین راه حل آن را مطالعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی دلایل موثر بر مشکل آپلود ویدیو در اینستاگرام پرداخته و راهکارهای موجود برای حل آن را نیز ارائه کردیم. به طور کلی دلایل عدم ارسال ویدیو در اینستاگرام به عواملی مانند اینترنت ضعیف، ویدیوهای غیراستاندارد و مسدود یا محدود کردن حساب شما مربوط می شود. همه موارد گفته شده در این مطلب بررسی شده و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا