داداش زاده: دربی چنگی به دل نزد و رفع مسئولیتی بود/استقلال می‌خواست گل نخورد که به هدفش رسید

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” داداش زاده: دربی چنگی به دل نزد و رفع مسئولیتی بود/استقلال می‌خواست گل نخورد که به هدفش رسید ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

داداش زاده: دربی چنگی به دل نزد و رفع مسئولیتی بود استقلال می‌خواست گل نخورد که به هدفش رسید

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: استقلال می خواست صدر جدول را حفظ کند که به هدفش رسید.

بهزار داداش  زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دربی 103 دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دربی همین است ولی استقلال به هدفش رسید. پرسپولیس همه جوره مالک زمین بود ولی استقلال می خواست صدر جدول را حفظ کند که به هدفش رسید.

وی افزود: استقلال در دفاع و دروازه خیلی خوب بود و در فاز هجومی ضعیف بود. فوتبالی که از دو تیم دیدیم چنگی به دل نزد و خیلی توپ لو دادند. در کل دو تیم رفع مسئولیتی بازی می کردند.

وی با اشاره به رفتارهای تماشاگران و پرتاب سنگ و بطری به سمت بازیکنان گفت:همه جا طرفدارنما داریم. نمی دانم چرا این رفتارها انجام شد ولی باید مشخص شود از چه کسی دلخور هستند. این رفتارها را همه می بینند و به راحتی میزبانی بازی های آسیایی را از ما می گیرند. من خودم به ورزشگاه رفتم و ماموران بازرسی بدنی زیادی انجام می دهند. این همه اشیا و سنگ از کجا می آید را نمی دانم.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس با اشاره تساوی کسل کننده دو تیم گفت: پرسپولیس میل به گل زدن داشت و استقلال می خواست گل نخورد. مساوی برای استقلال برد محسوب می شد چون می خواست صدر جدول را حفط کند. باز هم می گویم بضاعت و قدرت هر دو تیم همین است. این تیم ها ممکن است روی اشتباهات داوری به گل برسند یا یک پنالتی برایشان بگیرند.

انتشارات فرهنگ و هنر

از ترکیب کلماتی منتقی و فرهنگ غنی، جادوی زبانی را بر شما تمرین می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا