دیر به بازی برگشتیم/ از مرادی ناراحت نیستم

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” دیر به بازی برگشتیم/ از مرادی ناراحت نیستم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/آذربایجان شرقی کاپیتان تیم هوادار می‌گوید این تیم مقابل تراکتور دیر به بازی برگشت.

۲ تیم تراکتور و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ چهارشنبه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۴ بر ۲ تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش بیگ نیوز، داریوش شجاعیان پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر کنم می‌توانستیم موقعیت هایمان را گل کنیم و اگر زمان بازی بیشتر بود، بازی را مساوی می‌کردیم، ولی قسمت نبود. به تیم تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم هفته آینده جبران کنیم.

او درباره اینکه تیم هوادار به سادگی گل می‌خورد گفت: شاید این اتفاق بعد از هفته‌ها تلنگری برای ما باشد. اگر بازی‌ها را شل بگیریم تنبیه می‌شویم. امیدواریم نکات فنی و ضعف مان را برطرف کنیم که هفته بعدی این اتفاق نیفتد.

تیم تان خطر سقوط را احساس نمی‌کند؟ وینگر هوادار در پاسخ به این سوال گفت: نه، به خودمان ایمان داریم و خودمان را به بالای جدول نزدیک می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر اینکه بابک مرادی هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن پنالتی زد از او ناراحت است؟ گفت: نه چنین چیزی نیست. با نظر کادرفنی بازی قبلی بابک مرادی پنالتی را زد و مطمئن باشید اگر حضور داشته باشد حتما این اتفاق تکرار می‌شود.

آیا عدم حضور بابک مرادی در بازی امروز ربطی به این موضوع ندارد؟ شجاعیان در پاسخ به این سوال بیان کرد: چنین چیزی نیست. آقای شجاعی تصمیم گرفت که این اتفاق بیفتد و ما همه به تصمیم او احترام می‌گذاریم.

وینگر هوادار افزود: گاهی وقت ها خوب بازی کردن نتیجه‌ای به همراه ندارد. امیدوارم ضعف هایی که داریم را برطرف کنیم و خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

کار کردن با اشپیتیم آرفی چطور است؟ شجاعیان در پاسخ به این پرسش گفت: تمام کسانی که با آقا مسعود آمده‌اند قابل احترام‌ و کاربلد هستند. اتفاقی که هفته گذشته افتاد باعث شد تا بزرگ تر ها و سرمربی تیم کنارمان نباشد ولی خدا را شکر که توانستیم چیز هایی که خواسته شده بود (کادرفنی) را انجام دهیم.

کاپیتان هوادار خاطرنشان کرد: دیر به بازی برگشتیم و امیدوارم با کادر جدیدمان که سزاوارانه کار می‌کنیم، خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا