لیست ارور های فورتنایت

قبل از این که به راه حل هریک از خطاهای مذکور برسیم، بهتر است اول از همه ریستارت کردن یا راه اندازی مجدد بازی، لانچر و کامپیوتر یا کنسول خود را امتحان کنید. این، راه حل کوتاه و بسیار ساده‌ای است که گاهی اوقات حتی بهترین بازیکنان نیز از آن غافل شده و فراموش می‌کنند. قبل از هر چیز سری وبسایت بزنید تا از وضعیت سرورهای بازی مطلع شوید، ممکن است مشکل شما یک مشکل جهانی و از سرورهای بازی باشد.

Dns برای ارور فورتنایت |ارور فورتنایت بعد از آپدیت

 رفع مشکلات و ارور های بازی Fortnite در کامپیوتر چگونه است؟

بازی فورتنایت یکی از معروف ترین بازیهای بتل رویال است که به دلیل بهره بردن از گرفیک بالا و فصل های متفاوت در همان ابتدا مورد پسند بخش بزرگی از گیمر ها بوده است. اما متاسفانه برخی کاربران در زمان اجرای بازی فورتنایت با مشکلات متفاوتی روبرو می‌شوند که  قصد داریم به تحلیل آنها بپردازیم. در مطالب قبلی به   پرداختیم. اما در این مقاله قصد داریم در ابتدا به بررسی ارور های بازی فورتنایت در کامپیوتر پرداخته و پس از توضیح مواردی که موجب می‌شود گیمر با آن روبرو شود، به رفع ایرادات بازی فورت نایت در pc بپردازیم. همراه تیم فنی رایانه کمک باشید.  راهنمای  خرید ویباکس فورتنایت

چرا فورتنایت وارد بازی نمیشود؟

توجه داشته باشید که بازی فورتنایت (کامپیوتر، کنسول و گوشی) توسط تمام اپراتور های ارائه دهنده اینترنت در کشور فیلتر شده است پس برای اتصال بدون نقص به این بازی لازم است از برنامه های تحریم شکن استفاده کنید. (در ادامه به چند DNS رایگان فورت نایت اشاره شده که میتوانید از آنها استفاده کنید) زیرا سرور های این بازی بر روی IP گیمر های ایرانی مسدود شده است و هیچ فردی در داخل ایران نمی‌تواند به صورت عادی با سروهای بازی در ارتباط باشد.

برای رفع مشکل متصل نشدن به سرورهای فورتنایت باید از برنامه های تغییر دهنده IP استفاده کنید تا بتوانید به سرور های بازی دست یابید. البته باید گفت که با تغییر IP ممکن است با لگ در بازی فورتنایت روبرو شوید، اما چاره ای نیست برای وارد شدن به سرورهای بازی فورتنایت باید صد تحریم ها را بشکنید تا بتوانید این بازی زیبا را تجربه بکنید. برای کاهش پینگ در بازی Fortnite استفاده از فیلتر شکن های غیر رایگان و خریداری شده است، زیرا شما را به یک سرور خصوصی متصل می‌کند تا با کاهش پینگ در بازی فورت نایت روبرو نشوید. اما چگونه می‌توانید این مشکل وارد نشدن به بازی Fortnite را رفع کنیم؟  اما برای رفع آن چند روش عمده وجود دارد که به آنها می‌پردازیم.

در اولین قدم برای رفع ایراد بازی فورتنایت این است که ، یک بار به صورت کامل از بازی خارج شده و سپس وارد آن شوید به احتمال بسیار مشکل شما رفع شده و با این کار مشکل اجرا نشدن بازی Fortnite رفع می‌شود. همواره سعی کنید اگر در نسخه جدیدی برای بازی موجود شد، آن را بروزرسانی کنید، تا با مشکلات مختلفی در بازی روبرو نشوید. این مشکل دلایل مختلفی دارد، و برای رفع ایراد اجرا نشدن بازی فورتنایت موارد زیر را به ترتیب چک کنید. لانچر یا اجرا کننده بازی را به صورت کامل حذف و دوباره نصب کنید ( برای این کار می‌توانید از کمک بگیرید )  آپدیت ویندوز را تأیید یا Verify کنید ( مطلب آموزش آپدیت ویندوز می‌تواند شما را در انجام این کار یاری کند )  و در آخر درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید، گاهی مواقع علت اجرا شدن بازی فورتنایت اپدیت نبودن درایور کارت گرافیک است. از این رو می‌توانید برای لگ یا اجرا نشدن بازی Fortnite درایور کارت گرافیک خود را بروزرسانی کنید ( مطلب ” ” هر آن چه نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار میدهد.

حل  لگ و FPS و غیره در فورتنایت کامپیوتر

اگر تا کنون با خطا CE-34878-0 در کامپیوتر یا پلی استیشن 4 روبرو شده اید، می‌دانید که این ارور در زمان کرش شدن بازی Fortnite بر روی مانیتور شما نشان داده میشود. برای رفع مشکلات و ارور های بازی Fortnite باید نسخه بازی خود را بررسی کنید. در این قسمت اگر نسخه جدیدی برای بازی شما وجود داشته باشد، در این قسمت نوشته شده است.

رفع ارور common.server_error بازی Fortnite

امروزه به دلیل محبوب بودن بازی فورتنایت به صورت گسترده بسیاری از گیمر ها روزانه در سرور های این بازی آنلاین شده و آن را تجربه می‌کنند.اما همین ازدحام کاربران در سرور ها بازی بعضی مواقع باعث خرابی سرور های fortnite می‌شود. از این رو اگر تا کنون با خطا common.server_error در بازی فورتنایت روبرو شدید، بدانید که این ارور از طرف سرور های بازی است. پس برای رفع مشکل ورود به فورتنایت کامپیوتر، نیازی به انجام کار خاصی ندارید، فقط  کافیست یک سرور دیگر را برای اجرای بازی انتخاب کنید تا کارشناسان شرکت بتوانند به و شبکه سرور های بازی بپردازند. از شایع ترین مشکلات بازی فورتنایت میتوان به مشکل روبرو شدن با صفحه سفید هنگام اجرای لانچر بازی اشاره نمود.

این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که به ترتیب به آنها میپردازیم در ابتدا بهتر است برای رفع مشکل اجرا شندن لانچر بازی Fortnite، یک بار لانچر بازی را به صورت کامل ببندید، سپس کامپیوتر را ریست کرده و پس از بالا آمدن ویندوز آن را اجرا کنید. برنامه های پیش نیاز برای اجرای بازی فورتنایت نظیر ( )  را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. ( در مطلب ” ” که از قبل برای شما کاربران رایانه کمک نوشته شده است، هر آنچه که نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار میدهد.

مشکل من در فورتنایت رفع نشد؟ 

و در آخر اگر همچنان با مشکل اجرا نشدن فورتنایت بر روی کامپیوتر روبرو هستید. بهتر است سرور های بازی خود را چک کنید. زیرا ممکن است دلیل قطع یا وصل نشدن بازی فورتنایت مشکل در سرور ها بازی باشد. پس بهتر است اگر احساس میکنید هنوز مشکل اجرای بازی شما رفع نشده است، نگاهی به وبسایت رسمی اطلاعات زده و مطمئن شوید که سروری که قصد اتصال به آن را دارید فعال است.

آیا بازی فورتنایت روی موبایل من اجرا می شود؟

بازی فورتنایت به صورت کامل با سخت افزارهای نسل جدید تلفن های هوشمند هماهنگ است اما اگر دستگاه شما کمی قدیمی باشد ممکن است پس از نصب با ارور اجرا نشدن بازی fortnite در گوشی روبرو شوید. در این حالت علاوه بر این که لذت تجربه بازی از شما سلب شده است، حجم اینترنت بسیاری را صرف دانلود آن کرده اید به همین دلیل برای جلوگیری از این موضوع در ادامه لیست کاملی را برای شما آماده کرده ایم که با استفاده از آن می‌توانید متوجه شوید که آیا fortnite بر روی گوشی شما نصب و اجرا میشود یا نه؟

روش اول: مودم اینترنت خود را ریست کنید.

در اولین قدم برای رفع ارور رایج در فورتنایت بهتر است یک بار مودم را ریست کنید زیرا احتمال دارد علت متصل نشدن شما به سرور های فورتنایت مشکل در تنظیمات مودم باشد. با کانفیگ کردن مودم از نو به احتمال زیاد مشکل برطرف میشود و میتوانید بدون مشکل بازی فورتنایت را تجربه کنید.

اجرای فورتنایت در گوشی های اپل

کال اف دیوتی موبایل یکی از اون بازی های هستش که همه میشناسنش با من همراه باش تا بهت بگم چطوری میتونی مشکلاتش رو رفع کنی؟

پرسش و پاسخ رفع مشکل بازی فورتنایت کامپیوتر و گوشی همراه

در قسمت بالا به صورت کامل به حل مشکل بازی فورتنایت روی کامپیوتر و گوشی همراه پرداختیم اما در این مطلب قصد داریم به برخی از مشکلات گیمر ها که در بازی فورتنایت با آن روبرو شده اند بپردازیم پس با ما همراه باشید و در صورتی که با مشکل یا سوال خاصی روبرو شده اید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و خدمات کامپیوتری آنلاین دریافت کنید.

چگونه مشکل لگ و افت فریم را در فورتنایت رفع کنیم؟

به طور کلی روش های مختلفی برای حل ایراد لگ در فورتنایت پشینهاد شده است اما به صورت خلاصه به برخی از آنها میپردازیم

  • ابتدا مطمئن شوید که درایور کارت گرافیک شما به آخرین نسخه بروز شده است.
  • حتما مطمئن شوید که آخرین نسخه بازی را بر روی کامپیوتر یا گوشی خود نصب دارید.
  • تنظیمات بازی را حتما به حالت بهینه و پیشفرض برگردانید تا مشکل لگ فورتنایت رفع شود.
  • تنظیمات گرافیکی بازی را تا حد امکان کاهش دهید و موضوع را بررسی کنید.

در صورتی که تمام موارد گفته شده را به درستی رعایت کرده باشید به احتمال زیاد مشکل افت فریم و لگ در بازی فورت نایت رفع میشود.

چطوری ارور های فورتنایت را درست کنیم؟

در بخش بالا تمام سعی خود را کردیم که به رفع معروف ترین خطا بازی فورتنایت اشاره کنیم در صورتی که همچنان مشکل شما رفع نشد میتوانید از بخش نظرات انتهای همین صفحه با ما در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان دریافت کنید در صورتی که نیاز به مشاوره تخصصی دارید از طریق شماره تلفن های و با کارشناسان در ارتباط باشید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا