پلیس برای چهارشنبه‌سوری پیام داد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” پلیس برای چهارشنبه‌سوری پیام داد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی به مناسبت چهارشنبه‌سوری اعلام کرد:‌ در شب چهارشنبه آخر سال هوشیارانه در کنار مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کرده و همه با هم به استقبال بهار قرآن و طبیعت برویم.

به گزارش بیگ نیوز، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی که به مناسبت چهارشنبه سوری منتشر کرده، اعلام کرد: « فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره با نگاهی جامعه محور، فرهنگ دوست و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت همه شهروندان محترم و قانونمدار، مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود را که همانا استقرار نظم و امنیت است، به بهترین شکل به انجام برساند. 

نگرانی خانواده‌ها از رفتارهای غیرقانونی، نابهنجار و پرخطر افراد معدودی در این روز که با ایجاد راهبندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهر را مختل می‌کنند، کاملا به حق است.

همانا پلیس در راستای انجام مأموریت ذاتی خود، پاسخگویی به مطالبات جامعه و رفع نگرانی‌ها و برخورد با متمردان و قانون شکنان، مقابله با هرگونه رفتاری که موجب مزاحمت برای مردم باشد وجه همت خود قرار می دهد. در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار شما هستیم و تلاش می‌کنیم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری کرده و همه با هم به استقبال بهار قرآن و طبیعت برویم.»

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا