یورو دیجیتال در راه است

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” یورو دیجیتال در راه است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بانک مرکزی اروپا اظهار کرد که یورو دیجیتال در حال آماده‌سازی است.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از اکونومیک، بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد که مرحله بررسی فرآیند ایجاد یورو دیجیتال را به پایان رسانده و وارد مرحله آماده‌سازی شده است.

بر اساس بیانیه مکتوب این بانک، مرحله جدید از اول نوامبر با پیش‌بینی انجام شدن طی دو سال آینده آغاز می‌شود.

این مرحله شامل نهایی کردن قوانین یورو دیجیتال و انتخاب ارائه‌دهندگانی است که می‌توانند پلتفرم و زیرساخت یورو دیجیتال را توسعه دهند و آزمایش برای ایجاد ارزی که هم نیازهای سیستم یورو و هم نیازهای کاربر را برآورده کند.

این بانک افزود که در حال حاضر، طرح توزیع ارز از طریق اپلیکیشن اختصاصی ارائه‌دهنده خدمات پرداخت و رابط آنلاین مصرف‌کنندگان، یا از طریق یک اپلیکیشن یورو دیجیتال ارائه‌شده توسط یوروسیستم یا با استفاده از کارت ارائه شده توسط نهاد عمومی مانند اداره پست خواهد بود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا