اسلام جاهدی به مدال طلای پاراقایقرانی دست یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” اسلام جاهدی به مدال طلای پاراقایقرانی دست یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین از هانگژو، در ادامه دومین روز از رقابت های پاراقایقرانی بازی های پارا آسیایی هانگژو امروز سه شنبه اسلام جاهدی در رشته کانو کلاس vl2 به آب زد.

جاهدی در رقابت با حریفان خود با زمان ۵۵ ثانیه و ۷۴۹ هزارم ثانیه و فاصله بیش از ۴ ثانیه نسبت به نفر دوم از خط پایان عبور کرد و در رده اول ایستاد و به مدال ارزشمند طلا دست یافت. قایقرانان تایلند و هند به ترتیب مدال نقره و برنز را کسب کردند.

قایقرانان ایران با ۵ مدال به کار خود در مسابقات پاراقایقرانی هانگژو پایان دادند. روز گذشته سارا عبدالملکی به نشان برنز دست یافت و سعید حسین پور مدال ارزشمند طلا را برای کاروان فرزندان ایران به ارمغان آورد. امروز هم بهروزی راد به مدال نقره رسید، رویا سلطانی برنز گرفت و اسلام جاهدی طلا گرفت.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا