جدیدترین مدل های کفش اداری مردانه

کفش یکی از بخش‌های مهم در پوشاک است. مهم‌ترین وظیفه کفش محافظت از پای شماست زیرا پا قلب دوم انسان است. اما بسیاری از کفش‌ها طراحی غیراستانداردی دارند و باعث ایجاد آسیب و مشکل در پاها می‌شوند. قیمت جدیدترین کفش های اداری مردانه معمولاً در محدوده‌های مختلفی قرار دارد و انتخاب نوع مورد نظر بستگی به سلیقه و بودجه شخص دارد . در واقع کفش‌های نامناسب یکی از علل بروز بیماری‌هایی مانند انحراف شست پا، سائیدگی شست پا، میخچه، انگشت چکشی و فرو رفتن ناخن در انگشت شود.

هر چند کفش‌های مردانه تنوع زیادی ندارند اما انتخاب یک کفش مناسب زوایای مهمی از شخصیت شما را بازگو می‌کند. شاید شما هم مانند بسیاری مردان یک را با هر نوع لباسی و در هر موقعیتی به پا می‌کنید اما باید بدانید که اگر بخواهید استایل جذابی داشته باشید و شیک پوش به نظر برسید باید تعدادی کفش با توجه به لباسی که می‌پوشید و موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید داشته باشید.

یا ممکن است شما به سلامت پای خود اهمیت بالایی می‌دهید بنابراین انتخاب مناسب یک می‌تواند سلامت پای شما را تضمین کند. بسیاری از آقایان به پوشیدن کفش های اسپرت علاقه بالایی دارند بنابراین انتخاب یک مناسب برای کوهنوردی و ورزش امر مهمی است. پیاده روی های روزانه یکی از علاقه مندی های افرادی است که در ادارات مدت زمان زیادی را پشت صندلی می‌نشینند همین امر خرید یک  را برای آقایان قوت می‌بخشد. کفش باید بتواند پا را از آسیب و خطر در امان نگه دارد و در عین حال زیبا، با دوام و راحت باشد. یك كفش استاندارد، باید سه مشخصه مهم را دارا باشد:

1- جنس خوبی داشته باشد.
2- پاشنه استانداردی داشته باشد.
3- قالب و پنجه استانداردی داشته باشد.

قسمت‌های مختلف یک کفش:

الف- رویه کفش: رویه بیشتر کفش‌ها یا از چرم طبیعی هستند یا از پلاستیک و چرم مصنوعی. چرم طبیعی دارای منافذی است که امكان تبادل هوا را فراهم می‌کند اما رویه مصنوعی باعث عرق کردن پا و بو گرفتن کفش می‌شود. علاوه بر این استفاده از چرم طبیعی در یک مزیت اصلی در این کفش ها می باشد.

ب- زیره كفش: زیره كفش‌ها یا پی او(po) است یا پی ‌وی ‌سی .(pvc) زیره‌های کفش po، نسبت به pvc سبك ‌تر، راحت‌ تر، بادوام‌تر و در برابر ساییدگی مقاوم‌ تر هستند. به علاوه زیره باید عاج داشته باشد تا از لیز خوردن شما هنگام راه رفتن جلوگیری كند.

ج- پنجه کفش: پنجه كفش باید طوری طراحی شده باشد كه به انگشتان پا فشار وارد نكند. كفش‌های نوک تیز و پنجه باریک باعث روی هم افتادن انگشتان و آسیب به پنجه پا در دراز مدت می‌شود. به همین دلیل طراحی پنجه در برای افرادیکه انحراف شست دارند صورت می گیرد.  انواع کفش رسمی مردانه ساخته شده توسط برندهایی مثل شیفر، چرم مشهد، برتونیکس و مارال چرم نیز جزو محصولاتی است که داشتن آن‌ها منجر به احساس راحتی و داشتن استایلی شیک خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل هر مردی که به خوش‌پوشی اهمیت می‌دهد، کفش‌های اوست و اگر قرار است این استایل، رسمی باشد، نیز باید رسمی بوده تا تکمیل کننده آن به شمار آمده و جذابیت را به ظاهر آقایان اضافه کند. به همین دلیل داشتن یک یا چندین جفت کفش رسمی مردانه متناسب با پوشاک هر مردی، ضروری است. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مدل‌های کفش رسمی مردانه جدید و با‌کیفیت هستید، در ادامه با ما همراه شوید.

محبوب‌ترین مدل‌های کفش رسمی مردانه

کفش رسمی مردانه اسپرت نیست، بنابراین طبیعی است که خصوصیاتی کاملا متضاد با یک یا اسپرت داشته باشد. سازندگان کفش رسمی مردانه چرم را به عنوان بهترین جنس برای محصولات خود در نظر می‌گیرند، اغلب بند دار هستند، بنابراین کمتر کفش رسمی مردانه بدون بند را مشاهده می‌کنید و در طراحی بعضی مدل‌ها از طراحی خطوط تند به جای خطوط منحنی کمک گرفته شده است. در حال حاضر مدل‌های زیر جزو محبوب‌ترین انواع کفش رسمی مردانه به شمار می‌آیند:

  • کفش آکسفورد: یکی از شیک‌ترین انواع کفش مردانه رسمی است که در رنگ‎های متعددی از جمله مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود و تکمیل کننده استایل آقایان است.
  • نیم بوت مردانه چلسی: اگر به دنبال یک کفش رسمی مردانه بدون بند هستید که تکمیل کننده استایل شما باشد، نیم بوت مردانه چلسی جزو موارد بسیار ایده‌آل به شمار می‌آید. این مورد در کنار انواع بوت‌های مخصوص استایل رسمی یا Dress Boots که اغلب بند دار هستند، جزو موارد مناسب برای آقایانی به شمار می‌آیند که دوست دارند، داشتن استایلی متفاوت را تجربه کنند.
  • انواع لوفر مردانه: لوفرهای مردانه گزینه‌هایی بسیار خوب برای تکمیل استایل رسمی مردانه در فصل‌هایی مثل بهار و تابستان به شمار می‌آیند. نکته مهم این است که باید توجه زیادی به نوع مدل لوفر داشته باشید، چون مدل این کفش‌ها می‌تواند تعیین کننده سن مناسب برای پوشیدن‌شان باشد و اگر به درستی انتخاب نشوند ممکن است استایل یک مرد جا افتاده را به استایل یک پسر جوان تغییر دهند.

بهترین جنس و رنگ برای کفش رسمی مردانه

همان‌طور که اشاره کردیم، کفش رسمی مردانه چرمی بهترین گزینه برای آقایان است؛ به خصوص اگر به جای چرم صنعتی، در ساخت کفش از چرم طبیعی استفاده شده باشد. کفش‌های چرم طبیعی معمولا لوکس به شمار می‌آیند، به همین دلیل هم قیمت کفش رسمی مردانه چرم طبیعی بسیار بیشتر از موارد دیگر خواهد بود. در کنار این مورد کفش ورنی مردانه نیز محبوبیت زیادی برای آقایانی دارد که از داشتن استایل براق خوش‌شان می‌آید.

دنیای رنگ کفش‌های مجلسی مردانه هم در نوع خود متنوع است؛ با وجود این کفش رسمی مردانه مشکی و کفش رسمی مردانه قهوه ای دو رنگی هستند که سال‌هاست همراه آقایان بوده‌اند و برای تکمیل استایل‌های مختلف آن‌ها کاربرد مناسبی داشته‌اند. دقت داشته باشید که رنگ کفش بهتر است هماهنگ با رنگ کیف پول و کمربندتان بوده تا یک استایل شیک را برای شما به وجود آورد. محصول خریداری شده در یک بازه زمانی بسیار کوتاه و درب منزل شما در سراسر ایران به دست‌تان خواهد رسید

برندهای معروف تولید کننده انواع کفش رسمی مردانه

برندهای معروف زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع کفش رسمی مردانه فعالیت می‌کنند، اما محصولات بعضی از آن‌ها نسبت به سایرین، از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. در میان برندهای خارجی می‌توان به نام برند و دنیلی اشاره کرد که انواع کفش‌های مردانه عالی را به بازارهای جهانی معرفی می‌کنند. در میان برندهای ایرانی نیز نام چرم درسا به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد. علاوه بر چرم درسا، محصولات نوین چرم نیز از کیفیت و طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و این برند توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

خرید کفش رسمی مردانه از دیجی استایل

چنانچه قصد دارید کفش رسمی مردانه محبوب خود را به سادگی پیدا و خریداری کنید، سر زدن به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به ضمانت اصالت و بازگشت کالا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در دیجی استایل انواع کفش مردانه جدید با مدل‌های شیک و متنوع و سایز بندی کامل وجود داشته تا انتخاب را برایتان آسان کند. شما همچنین در روزهای حراج فصلی یا مناسبتی دیجی استایل می‌توانید انواع کفش رسمی مردانه ارزان و دارای قیمت مناسب را پیدا کرده و خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را تجربه کنید..

خرید آنلاین انواع کفش از فروشگاه اینترنتی بانک کفش : امروزه با توجه به مشغله‌ای که آقایان دارند، مراجعه به بازارهای شلوغ و انتخاب یک کفش از بین انبوهی از محصولات موجود در مغازه‌ها کار بسیار دشواری است. بانک کفش به عنوان یک فروشگاه اینترنتی این امکان را برای شما فراهم نموده که بدون صرف زمان زیاد از میان تنوع موجود در دسته بندی سایت کالای مورنظر خود را انتخاب و سفارش دهید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید. بانک کفش تنوعی از کفش مردانه برندهای ، ، ، ،   و … را ارائه می‌دهد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا